Les oficines del CD Ibiza eixen fum. Després de concloure la temporada en Segona RFEF tocant la promoció d’ascens a Primera RFEF, l’equip dirigit per Raúl Garrido comença a efectuat les primeres renovacions en la seva plantilla. Fins a cinc jugadors es quedaran al club per la 22/23, estampant la seua firma abans de gaudir d’unes merescudes vacances. Són Marquitos García, Álvaro Espinola, Omar de la Cruz, Juan Antonio Sánchez i Pepe Bernal.
Per una banda, un emblema com Marquitos García continuarà al club. Una nova campanya del jugador de Sant Antoni de Portmany, la segona consecutiva, aconseguida gràcies als seus 23 partits disputats i els seus 1.745 minuts en total. Per altra banda, el jove migcampista Omar continuarà com a aposta de futur. El sub-23 no ha comptat amb especial minutatge, però ha donat mostres de talent.
cinco renovacions per al cd ibiza
Gran experiència per a la pròxima campanya amb la continuïtat de Pepe Bernal. El sevillà va arribar a Ibiza des del Cornellà de Primera RFEF a mitjan temporada i ha resultat fonamental: 16 partits disputats i 14 titularitats. També va arribar a l’hivern, també ha estat protagonista i també continuarà José Antonio Sánchez. L’ariet sevillà ha acumulat 17 partits disputats i tres gols.
🚨 𝗢𝗙𝗜𝗖𝗜𝗔𝗟 ❗ El jugador "ibicenco" 𝗣𝗲𝗽𝗲 𝗕𝗲𝗿𝗻𝗮𝗹 @josemiber continua con nosotros para la temporada 2⃣2⃣/2⃣3⃣#TodoalROJO #SomosROJO 🔴 pic.twitter.com/xef5uSRrXj
— CD IBIZA (@cdibizaip) May 27, 2022
Finalment, Álvaro Espinola allarga la seua primera campanya lluny de la seua Andalusia natal. El lateral esquerre titular d’esta temporada, amb 30 partits jugats i 29 titularitats, ha demostrat talent i galons. Més de 2.500 minuts al seu haver.