David Jiménez en su presentación como jugador del Terrassa FC. / Foto: Terrassa FC.
El Terrassa FC ha tingut una temporada un tant irregular però que han solucionat de manera més que correcta. I és que el conjunt egarenc ha acabat a cinc punts del playoff d’ascens a Primera RFEF i a la mateixa diferència de l’abisme que suposa un descens a Tercera RFEF.
En aquest sentit, el conjunt egarenc ha volgut donar continuïtat al projecte i s’han assegurat la continuïtat del seu tècnic, Jordi López, que ja planifica la seva pròxima temporada. Després de la fitxatge de Jordi Cano, el club s’ha reforçat amb un altre extrem que ha competint en Segona RFEF.
David Jiménez ha estat peça fonamental en el CE Europa
David Jiménez celebrant un gol. / Foto: ceeuropa.cat
David Jiménez Guardia fitxa pel Terrassa i jugarà a les ordres de Jordi López la pròxima temporada. Aquest extrem arriba procedent del CE Europa, on ha estat el màxim golejador de l’equip aquesta passada temporada amb 10 dianes, i ha jugat anteriorment al CE L’Hospitalet, el CF Badalona, el CE Sabadell B o el CF Gavà, entre altres.
La incorporació de David Jiménez s’afegeix al fitxatge de l’extrem Jordi Cano, la renovació del defensa Víctor Morales i la continuïtat del porter Ortega, el lateral dret Diego Garzón, el central Mamau i l’extrem japonès Akito, els quatre amb contracte en vigor fins al 30 de juny de 2023.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.