Fran Fuentes, fichaje de la UE Castelldefels. / Foto: UE Castelldefels
La UE Castelldefels és decimocarta amb deu punts en nou partits disputats. El conjunt de Miki Carrillo va tindre un mal inici de temporada i en les primeres cinc jornades només havia sumat un empat. Però tres victòries en les últimes quatre jornades li han permés escalar posicions i ara mateix es troba empatada a punts amb l’equip que marca la permanència.
Sumat a aquestes victòries, al club groc han rebut una altra bona notícia, esta vegada en forma de fitxatge. I és que en les últimes hores s’ha anunciat la incorporació del defensa Fran Fuentes, que arribava lliure després de rescindir el contracte que el unia amb l’Escola Esportiva Guineueta.
fran fuentes, reforç defensiu de la ue castelldefels
Anunci de la rescissió de contracte de Fran Fuentes amb la Guineueta. / Foto: EE Guineueta.
El defensa ja ha pogut fer les seues primeres declaracions com a jugador del Castelldefels i ha afirmat que «en el Castelldefels hi ha bona plantilla i crec que l’equip té capacitat per a continuar pujant en una categoria molt exigent com és la Tercera Divisió».
Amb els seus 36 anys, Fran Fuentes s’ha guanyat un nom en la categoria i arriba al Castelldefels després de jugar en equips com Mataró, Rubí, Premià, Peralada, Vilassar en diverses etapes, Granollers o Cerdanyola. Reforç de luxe per a la zaguer groga que vol continuar escalant posicions en lliga i seguir en Tercera RFEF una temporada més.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.