Èric López: «Si demà guanyem, serà un gran pas per confirmar el Playoff»
Yago Carrera
Èric López, futbolista de la UE Sant Andreu. / Foto: UE Sant Andreu
La UE Sant Andreu està en una posició molt favorable per disputar els playoffs d’ascens a Segona RFEF. El conjunt que des de fa una mica més d’un mes dirigeix Xavi Molist és cinquè a la lliga i avantatja en quatre punts al sisè i al setè classificat, la UE Vilassar de Mar i el CE L’Hospitalet.
Èric López, futbolista del conjunt cuatribarrat ha parlat en roda de premsa i ha sostingut que «afrontem el partit amb ganes de tornar a guanyar i encadenar una altra ratxa de victòries aquests tres partits que queden i acabar el més amunt possible a la classificació. Si demà guanyem, serà un gran pas per confirmar el PlayOff«.
El futbolista ha valorat el duel davant el Castelldefels
Èric López, futbolista de la UE Sant Andreu. / Foto: UE Sant Andreu
D’altra banda, el centrecampista del Sant Andreu ha afirmat que «el partit serà dur. El Castelldefels es juga la salvació i vindrà al Narcís Sala a per totes. Es juguen molt i malgrat que estan a la part baixa de la classificació sempre són un equip que competeix fort, molt ordenat i molt intens».
Per últim, Èric López ha donat les claus per portar el partit al seu terreny i poder sumar tres punts vitals per assolir el playoff d’ascens. «Hem de igualar-los en intensitat i estar ordenats com a mínim i si després fem el nostre joc i aprofitam les ocasions podrem sumar els tres punts».
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.