Icono del sitio Golsmedia

Convocatòria de la Selecció Valenta sub-15 i sub-17 per a la primera fase del CNSA

Presentación del CNSA sub-15 y sub-17. Foto: FFCV.

El Campionat Nacional de Selections Autonòmiques en categoria femenina sub-15 i sub-17 ja està ací. Després de dos anys de paró per la pandèmia, un dels tornejos nacionals més prestigiosos i valorats retorna per tot el alt. La Selecció Valenciana Valenta intentarà realitzar el millor paper possible durant la primera fase al Camp del Carraixet, a Tavernes Blanques, per accedir a la segona fase.

La seleccionadora de l’elenc femení sub-15, Ali Moreno; i el seleccionador de l’equip sub-17, Santi Triguero, han elegit les respectives 18 millors futbolistes de la Comunitat per al torneig que se disputarà del 1 al 3 d’abril i que mesurarà al combinat valencià davant Castilla-La Mancha i Illes Balears.

el cnsa torna en abril

El divendres 1 d’abril, les valencianes s’enfronten al combinat de Castilla-La Mancha, arrancant a les 10:15 hores el partit de les sub-15 i a les 12:15 el de la sub-17. El dissabte 2 d’abril s’enfronten les castellano-manchegas davant Illes Balears en el mateix horari, mentre que el diumenge 3 d’abril tanquen la primera fase els enfrontaments entre Comunitat Valenciana i Illes Balears, també en el mateix horari.

Convocatòria sub-15:

Convocatòria sub-17:

https://twitter.com/FFCV_info/status/1507047592437243918?s=20&t=PNa-1Xfwm8EXYMI4bJJyqg.

Salir de la versión móvil