Icono del sitio Golsmedia

Més classificats se sumen després d’aquest dijous a la següent ronda de La Nostra Copa

jugadores del tavernes blanques

Los jugadores del Tavernes Blanques celebrando su clasificación para la siguiente ronda. Foto: Tavernes Blanques CF.

Ja tenim gran part dels equips participants en les terceres eliminatòries de La Nostra Copa que s’han classificat per la següent ronda, a les quarts eliminatòries, que és la tercera fase d’aquesta competició. El proper 4 de desembre es disputarà aquesta següent ronda ja amb els equips de Preferent també participant.

Sense sorpreses en els partits que s’han disputat aquest dijous, la pròxima setmana es tancarà aquesta fase amb els últims partits en joc

Uns 90 equips es jugaven el seu futur en aquesta competició aquesta setmana. Aquest dimarts i dimecres hi va haver moltes sorpreses com destaquem en aquesta informació, polsa ací per llegir-la. Aquest dijous es van disputar més trobades d’aquesta ronda eliminatòria que es van resoldre així: *la pròxima setmana es disputaran els últims encontres d’aquesta ronda

Sporting Ciutat d’Alacant 0 – Alacant City 2

At.Quelmo Manises 4 – CD Ribarroja 8

Col·legi Salgui 1 – At.Bº La Lluz Xirivella 3

Ciutat de València 0 – Tavernes Blanques 1

*el Perelló vs CF Cullera ha sigut aplazat després del sobtat decés del jugador Xavi Pérez Batalla, lateral de la AD El Perelló. Des de Golsmedia expressar el pésame a familiars i amics del jugador, així com a tot el club.

https://twitter.com/FFCV_info/status/1458909397367808008.

Salir de la versión móvil