Dani Pina, l’entrenador d’Ibi, és qui tornarà a liderar el projecte del Rayo Ibense des de la banqueta després de l’ascens aconseguit a Quart de Poblet. El club ha començat a construir la seva plantilla per competir en el futbol nacional.
Domingo, primer fitxatge del Rayo Ibense QUE HA ANUNCIAT SEIS RENOVACIONS
El primer que s’ha fet ha sigut renovar a «héroes» de l’ascens: Santi García, el golejador etern del club Rafa Pina, Francis, Jorge Devesa, Omar Vidal, Pepe Guardiola i Cristian Gregorio.

I atenció perquè el club ha anunciat aquest dijous ¡el seu primer fitxatge! Es tracta de Domingo, exjugador de l’Athletic Club Torrellano, ell reforçarà el centre del camp i lluitarà per complir els objectius del seu club. «Múscul, esforç i qualitat», ressalten al Rayo Ibense sobre el seu nou jugador. Aquest futbolista ha competido anteriorment a l’Almoradí, Benidorm CD, Ilicitana….