La companyia andalusa Footters celebra aquest mes de novembre i desembre el cinqué aniversari del seu naixement. El 2016 va néixer a Sevilla la plataforma de streaming per emetre partits de categories infantils, que ara cinc anys més tard ofereix cada cap de setmana els encontres de la Primera RFEF, i un nombre considerable d’encontres de la Segona RFEF.
Golsmedia reconeixerà el proper dilluns amb un guardó especial als Premis Golsmedia 2021 l’aposta de Footters per les noves categories del futbol no professional
El proper dilluns 22 de novembre Golsmedia reconeixerà a la Primera Edició Nacional dels Premis Golsmedia l’esforç d’aquesta companyia per donar visibilitat al futbol no professional. A la Sala d’Actes Luis Aragonés de la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid) des de Golsmedia se li atorgarà a Footters un guardó premiant la seva gran aposta per les noves categories del futbol modest.

Julio Fariñas, CEO d’aquesta empresa, ha valorat així l’aniversari de la seva companyia: “És tot un orgull veure com amb humilitat i treball constant aquest equip creix temporada rere temporada”. I ha afegit: “Anem tots a una i aquesta filosofia futbolística portada al terreny empresarial és una cosa de la qual hi ha que sentir-se’n orgullós”.
Des de Golsmedia felicitem a Footters pel seu cinquè aniversari desitjant-li els millors èxits en el futur.