El CD Tudelano ha tingut una temporada molt complicada, plena de problemes i que s’ha segellat amb el descens del conjunt navarrès a Segona RFEF. A més, en les últimes setmanes ha viscut un canvi de propietat i ara comença una nova etapa per a un dels clubs més il·lustres de la Comunitat Foral de Navarra. Ramón Lázaro Martínez és el nou propietari i president del CD Tudelano.
Oriol Riera és el nou entrenador del CD Tudelano
El nou president del club navarrès va presentar el seu projecte en els últims dies i va comentar moltes pistes sobre el futur de la banqueta del CD Tudelano. «Una persona jove, exfutbolista, que es va retirar fa dos o tres anys i que va formar part de CA Osasuna», va explicar el nou president del conjunt navarrès. Així doncs, l’home del qual parla és Oriol Riera, que serà nou entrenador del Tudelano en les pròximes hores.

Oriol Riera agafa les regnes del CD Tudelano com a primera experiència dirigint una banqueta. Comptarà amb més de 500 partits com a professional a les espatlles, internacional en les categories inferiors de la selecció espanyola i una breu experiència com a entrenador assistent al filial de la AD Alcorcón. El CD Tudelano es fa amb un entrenador que coneix la zona, va jugar a Osasuna molts anys, i que arriba amb moltes ganes.