Este dijous a les 12.00 hores s’ha repartit la sort. Els 20 clubs vencedors de cadascuna de les fases regionals de la Copa del Rei participaven en este sorteig per conéixer el seu últim rival abans de poder jugar davant d’un «gigant» del nostre futbol.
Els 10 guanyadors disputaran la primera ronda de la Copa del Rei davant d’un club de l’elit
Els vencedors de les 10 eliminatòries que ací s’han resolt jugaran davant equips de l’elit del futbol nacional, ja en la primera ronda de la Copa del Rei 2020/21. El curs passat el humil CD Buñol va jugar davant l’Elche CF de Nino, i l’Antoniano davant el Real Betis de Joaquín. ¿Quin dels següents viurà una experiència similar este hivern?

A continuació el resultat del sorteig a la seu de la RFEF amb els següents emparellaments de l’última ronda prèvia:
CD ALDEANO – UNAMI CP
VICTORIA CF – CD HERNANI
NALÓN CF – SD SOLARES
CD UTRILLAS – CD INJERTO
CDJ MOLLERUSA – SE PENYA INDEPENDENT
CFI ALICANTE – CD 6 DE JUNIO (Ceuta)
CD VILLA DE FORTUNA – AT. ESPELEÑO
CD HURACÁN MELILLA – ATARFE INDUSTRIAL
CD LAGUNA – CF JARAIZ
SAN AGUSTÍN DE GUADALIX – MORA CF
Dir que el sorteig anava condicionat per la proximitat geogràfica. Els encontres es disputaran el pròxim 17 de novembre, i seran a partit «únic», en 90 minuts (més l’afegit, i penals si calguen) es decidiran els 10 guanyadors i classificats per la Copa del Rei.