Golsmedia

El CD Calahorra i la Real Societat uneixen forces

Directivos de ambas formaciones en la firma del convenio. Foto: Real Sociedad

La Real Sociedad continua cercant d’expandir-se tant a nivell nacional com a nivell internacional amb l’objectiu de seguir creixent. Les participacions europees estan ajudant molt al club en aquesta tasca i la feina que estan fent a Espanya també. En les últimes hores han anunciat un acord amb un dels clubs més importants de La Rioja per aconseguir coses junts.

La Real Sociedad i el CD Calahorra han signat un conveni

Real Sociedad i CD Calahorra han unit les seves forces durant les pròximes dues campanyes. El filial basc i el conjunt riojà compartiran categoria en Primera RFEF i seran rivals en estar situats en el mateix grup. Al llarg de l’estiu veurem el que aporta la Real Sociedad al CD Calahorra i viceversa, a més del que ja ha anunciat en l’acord de col·laboració.

El segon filial realista és el millor dels dotze en la Segona RFEF. Foto: Real Sociedad.

Aquest ha estat el comunicat dels dos clubs:

«La Real Sociedad i el CD Calahorra han signat un conveni que unirà ambdues entitats durant les pròximes dues temporades. L’acord assolit arriba després d’uns anys de bona relació entre clubs.

Entre els treballs en comú entre ambdues entitats, destaquen les jornades de tecnificació de jugadors amb entrenadors de la Real (diferents categories i femení), participació en tornejos, xerrades formatives i visites a les instal·lacions de la Real i partits al Reale Arena.

Fundat el 1923, el CD Calahorra compta amb 100 jugadors i jugadores i un total de 5 equips (1ªRFEF, 3ªRFEF, Juvenil Nacional, Juvenil Territorial i Territorial Femení), a més de tots els equips de l’EFB Juventud Calahorra.«.

Salir de la versión móvil