Jornada 12.- Linares Deportivo, 2; Villarreal CF B, 1.
El Villarreal B encaixa la seua tercera derrota consecutiva a Linares. El quadre jienense remunta el gol inicial de Dela amb dianes de Josema i Perejón.
El ritme de l’encontre va ser francament intens des dels primers compassos. En aquest context, el quadre groguet es va avançar als 11 minuts amb una diana de Dela rematant de cap un córner. Semblava que l’equip de Miguel Álvarez posava les coses al seu lloc. Per davant en el marcador, l’esquadró groc va controlar clarament el duel, de fet, va poder marcar el segon en accions de Pacheco o Arana.
En la reanudació, la decoració va ser similar, els groguets van buscar obrir escletxa en el marcador però el que van trobar, a pesar de tocar el 0-2, en les notes d’Ahn i Migue Leal, va ser l’empat. Josema va igualar el marcador als 10 minuts del segon acte amb un testarazo i en l’equador del segon acte, Perejón va consumar la remuntada local davant el deliri de la grada. Al Mini Submarí se li posava complicat el partit.
En la recta final, l’equip de Miguel Álvarez va intentar equilibrar de nou el marcador per tots els mitjans, de fet ho va aconseguir, però el gol materialitzat per Álex Forés es va produir en clara posició de fora de joc de l’atacant groc. També la va tenir Aitor Gelardo però la pilota no va voler entrar.
Al final, tercera derrota consecutiva d’un Villarreal B que, això sí, continua en el més alt de la taula, per la seva part, el Linares és setzè amb nou, dos per a la permanència. En la pròxima jornada, els grocs no jugaran perquè els tocava enfrontar-se al Castellón B, però l’equip albinegre té el seu pròxim xoc ajornat a causa d’un brot de Covid-19, així que els groguets no jugaran fins al 27 de novembre, quan es desplaçaran fins a La Línea per jugar davant el Linense. En canvi, els blauillos visitaran al Costa Brava en el Municipal de Palamós.
Fitxa tècnica
Linares Deportivo: Ernestas; Dani Perejón, Fran Lara, Josema, A. Barbosa; Sanchidrián (m. 69, Lolo Guerrero), Rodri, Meléndez (m. 69, Copete), Fran Carnicer (m. 78, Andriu); Luis Castillo (m. 65, Hugo Díaz) i Ion Etxaniz (m. 69, Miguel Marín).
Villarreal B: Gianni; M.A. Leal, Dela, P. Íñiguez, Tasende; Ramón Bueno (m. 73, A. Gelardo), Del Moral (m. 73, Á. Forés), Carlo Adriano; Ahn (m. 63, Iker Goujón), Pacheco (m. 63, D. Collado) i Arana.
Gols: 0-1. Min. 11: Dela. 1-1. Min. 55: Josema. 2-1. Min. 71: Perejón.
Àrbitre: Collado López. Amonestà als locals Fran Lara, Ernesto i Rodri i als visitants Arana i Pablo Íñiguez.
Camp: Estadi de Linarejos.