Novetat important en la Regional Preferent. El porter Cristian Martínez (1989, Vallada) que en les últimes temporades ha defensat la porteria de la UD Castellonense, després del seu retorn dels seus anys a Islàndia, afronta un nou repte esportiu.
La porteria de El Clariano, el nou destí de Cristian Martínez
El Ontinyent 1931 CF és el nou destí d’un dels porters més reconeguts de la Preferent. Suma una gran experiència, amb uns 30 partits a Tercera Divisió, 5 Promocions, l’ascens amb el Benigànim… Ara ell serà el «guardià» de El Clariano.
🧤 #Fitxatge | Arriba a l'@ontinyent1931cf un dels porters més destacats de la categoria! Cristian Martínez Liberato arriba de la @AmuntUDC, on les últimes temporades ha jugat promocions a Tercera Divisió. Benvingut! pic.twitter.com/UoQmu4EIR3
— Ontinyent 1931 CF (@ontinyent1931cf) June 17, 2022
Rubén García no continua a la porteria, si renova Ivelin Popov
D’altra banda, en relació a les novetats de l’Ontinyent 1931 CF afegir que el porter Rubén García no continuarà a la propera temporada. Qui sí que continuarà a la plantilla 22/23 serà el porter búlgar, i format a la ciutat, Ivelin Popov.
🎙️ #Declaracions | Paraules de @ivelin_popov després de ser un dels primers jugadors que renova per a la pròxima temporada.
🔄 @incndcnls1931 @FrenteBotifarra @PenaTorreta @ElMinuter @LaFrontalArea1 @loclarontinyent @aralavall @elblogdelonti @LaiaJoel @BorrellMorant pic.twitter.com/pBYDv3CTJ1— Ontinyent 1931 CF (@ontinyent1931cf) June 16, 2022
Rubén Bella no seguirà a l’Ontinyent 1931 CF
Una baixa destacada en els últims dies en el club ha estat la de Rubén Bella. El defensa de Benigànim, després d’uns 30 partits en l’equip, no continuarà a El Clariano. Aquest central ha jugat abans a l’Ilicitana, Novelda, Petrelense, Racing d’Algemesí… Així s’ha acomiadat ell de la seva afició i del seu camp:
https://twitter.com/RubenBella_/status/1536769221023211523.
