Icono del sitio Golsmedia

La UD Puzol es queda un partit molt picant davant del Ribarroja CF

Jugador Ribarroja CF conduce el balón

Un jugador del Ribarroja CF conduce el balón durante un partido.

Triomf vital de la UD Puzol per a no allunyar-se del playoff d’ascens. Els homes de Rubén Beltrán es van imposar per la mínima al Ribarroja CF en un partit que va estar marcat per les expulsions d’un i altre equip. El primer que va prendre el camí dels vestidors en la primera part va ser Alejandro Pastor, que va perdre els papers i li va soltar una patada intencionada a un rival que podria costar-li una dura sanció. Just abans d’arribar al descans, Pablo va igualar el xoc en veure la seua segona groga.

En igualtat de condicions, el conjunt local va deixar viu al seu rival fallant el imperdonable. Cert és que els dos van gaudir d’ocasions molt clares, però les del Ribarroja CF van ser sens dubte les més clares. No obstant això, van ser els visitants qui van trencar l’empat inicial amb un gol de Sebastián Ramón al 82′. El ‘6’ va entrar a l’àrea petita com un elefant en una vaixella i va deixar als rojos sense premi.

Els minuts finals del partit no van estar exempts de polèmica. Hi va haver molt treball per al col·legiat Javier Amorós, qui encara va tindre temps de mostrar una nova targeta roja. El jugador implicat va ser Mario Liebana, que havia substituït a Alfonso al 74′. Amb el xiul del final, els jugadors de la UD Puzol van esclatar de felicitat i van celebrar els tres punts com alguna cosa més que una victòria.

Salir de la versión móvil