Este dijous es disputava el partit corresponent a la jornada del passat cap de setmana entre l’Alboraya UD i el Paterna CF, en el Grup II de Regional Preferent. Aquest duel era important perquè els locals seguixen allunyant-se més de la zona baixa, i seguir així per la zona més temperada de la classificació. Mentres, el conjunt visitant necessitava sumar de tres per apropar-se a la permanència, sumergit de moment en posició de descens.
Pablo Alcaide avançava amb dos gols al Paterna CF però l’Alboraya igualava el marcador en els últims minuts
El partit se li posà de cara al Paterna CF que anava guanyant 0-2. Pablo Alcaide anotava els dos gols dels gualdinegros, en el minut 6 i en el 55 després d’una gran jugada de Saúl que cedeix a Pablo perquè defiï rasa al fons de la xarxa. Quan els jugadors de Kike Vega veien a prop uns tres punts que els donaven un salt cap a la permanència l’Alboraya UD aconseguia empatar el partit.
En el minut 81 Sani Errouaiti retallava distàncies en el marcador. Després Julián Cuesta empatava el partit en convertir un penal a favor en gol, en una acció on era expulsat el porter visitant Davide.

Aquest empat a dos final deixa a l’Alboraya UD amb 29 punts, en eixa zona mitja de la classificació. El punt que a la postre ha sumat el Paterna CF el fa arribar als 17, després de quatre empats consecutius. La salvació està a tres punts de distància, que els separa del Torre Levante.