Golsmedia

El playoff d’ascens a Primera RFEF es queda sense representació catalana

Bagayoko en una disputa con jugadores del CD Ebro. / Foto: Lleida Esportiu

Dos equips catalans arribaven al tram final de temporada amb opcions d’aconseguir l’ascens a la categoria de bronze del futbol espanyol. Lleida Esportiu i Espanyol B estaven a un pas de metres en una categoria superior que suposaria un salt de qualitat important per ambdós clubs.

L’Espanyol B va aconseguir la classificació després de finalitzar segon a la lliga i estar lluitant pràcticament fins al final per l’ascens directe que es va acabar emportant el Numància. Per la seva banda, el Lleida Esportiu va ser l’últim equip en aconseguir la classificació, una cosa amb molt mèrit vist el que han patit aquesta temporada.

Espanyol B i Lleida han caigut en els seus respectius duels

Duel entre un jugador del CD Brea i un del RCD Espanyol B. Foto: RCD Espanyol

L’RCD Espanyol B arribava al duel davant l’Arenas de Getxo sense el seu tècnic, Luis Blanco, que després de la destitució de Vicente Moreno estava dirigint al primer equip. El conjunt blanquiblau va caure 2-4 i haurà de tornar a lluitar per l’ascens de nou la pròxima temporada.

Per la seva banda, l’altre representant, el Lleida Esportiu, s’enfrontava al Sestao en un duel en què no li valia l’empat per la seva classificació a la lliga regular. I desgraciadament aquest ha estat el resultat. El conjunt de Gabri no ha pogut perforar la porteria rival i l’empat a zero deixa als equips catalans sense opcions d’ascens.

Salir de la versión móvil