Icono del sitio Golsmedia

El Valencia Mestalla es troba amb un obstacle en el seu estrena davant del CE Manresa

vcf - manresa

Foto: Valencia CF.

Arrancava l’encontre en l’Antonio Puchades en el que suposava la torna a competir del València Mestalla després d’una temporada passada d’èxit amb la consecució del campionat i l’ascens. Enfront, un CE Manresa que també va aconseguir l’ascens després d’una temporadón el curs passat en 3ª RFEF. En els primers minuts es produiran diverses interrupcions del joc mentre que el València Mestalla era el que proposava major iniciativa ofensiva.

La primera ocasió seria per al davanter brasiler Rodrigo que detenia amb èxit Pulido. Replegat en el seu camp, el conjunt visitant volia aprofitar els contragolpes i la velocitat de la seua punta. No seria en un contragolpe sinó després d’un centre lateral i un error defensiu dels locals on el propi Noah aprofitaria per ficar el cap dins de l’àrea petita i fer el primer en el marcador. Caïen els minuts i l’equip local es veia impotent malgrat els intents d’arribar a l’àrea rival. Dos ocasions claríssimes tindria el València Mestalla abans del descans, una en botes de Joseda i una altra en el cap de Rubén Iranzo. Ja en l’últim minut, en l’afegit, un altre remat de Rubén Iranzo i un xut de Diego López deixarien un sabor amarg al filial xé al descans.

Ja en la segona part, el guió de joc era absolutament idèntic al del final dels primers quaranta-cinc amb dues ocasions clares per als locals en poc més d’un minut. Un u contra u de Rodrigo davant Pulido i un remat de cap a la sortida d’un córner per part de César Tárrega que no trobava porteria. El CE Manresa, mentrestant, es veia tancat pels rivals però tornava a trobar facilitat al contragolpe amb les cames fresques de Priego i la velocitat i empenta de Noah. De fet, passat l’equador de la segona part arribaria el gol anul·lat a Priego en el 63′. No semblava ser el dia dels locals que ho intentaven amb ànsia tractant d’aconseguir el gol de l’empat amb ocasions que es succeïen però que no lograven transformar en gol. Es calentava l’encontre en els últims minuts amb el València Mestalla bolcat en atac però sense aconseguir el gol de l’empat davant una ferra defensa visitant.
FICHA TÉCNICA
VCF Mestalla: Emilio Bernad, Joseda Menargues, César Tárrega, Rubo Iranzo, Simón Luca, Martí Soler (Vicente Esquerdo 62′), Javi Guerra, Pablo Gozálbez, Hugo González (Alberto Mari 79′), Diego López, Rodrigo Rodrigues (Musy 66′)
CE Manresa: Pulido, Aschalew, Putxi, Sánchez, Marc (Cuello 55′), Javi López, Salva, Pele, Pau (Joel Priego 46′), Noah (Toni Surera 83′), Jaume (Biel Rodri 71′)
Gols: 0-1 Noah (17′), 
Àrbitre: Clemente Ortuño, del col·legi murcià, amonestà a
VCF Mestalla: Diego López (28′), Rodrigo Rodrigues (31′), Musy (78′),
CE Manresa: Pau (24′), Salva (38′), Àlex Sánchez (51′), Javi López (72′), Noah (83′), Pele (84′), Cuello (89′)
Incidències: Partit corresponent a la primera jornada del grup III de la Segona Federació, disputat entre el València Mestalla i el CE Manresa davant la presència de 750 espectadors.
Salir de la versión móvil