Icono del sitio Golsmedia

Txec Pérez es corona en Sakhir després d’un xoc en la primera volta

Sergio Pérez celebra su primera victoria en la F1. Foto: F1

El futur de Txec Pérez en la Fórmula 1 pot ser incert, però passe el que passe, el mexicà ha aconseguit ser guanyador d’un Gran Premi, després d’una complicada primera tornada en la qual es va xocar amb *Leclerc, per a acabar amb la seua primera victòria en el GP de Sakhir. Ocon i el seu company *Stroll li van acompanyar en el podi.

Al principi semblava que George Russell anava a aconseguir una increïble victòria inaugural en la seua primera cita amb Mercedes, després d’haver superat a *Bottas durant la carrera. L’infortuni es va topar amb ell i Mercedes li va donar a Russell els pneumàtics equivocats quan va entrar a boxs sota un cotxe de seguretat en la volta 62, obligant-lo a realitzar una altra parada per a corregir l’error.

TXEC PÉREZ CONSIGUE LA SEUA PRIMERA VICTORIA EN LA F1 DESPRÉS DE COMPETIR EN 190 GRANS PREMIS

Txec Pérez s’havia vist obligat a fer boxs al final de la volta 1, caient a l’últim lloc després de quedar atrapat en un accident en la corba 4 que va deixar eliminats a *Leclerc i a *Verstappen, per a ser investigat després de la carrera.

Però un increïble canvi de ritme del mexicà li va permetre beneficiar-se de l’error de Mercedes, que també va deixar a *Bottas en amb pneumàtics durs usats, per a reclamar *sensacionalmente la seua primera victòria i la de Racing *Point, una setmana després d’un fracàs de *MGU-K que li havia robat un podi.

Després d’un difícil retorn a la F1, el Renault de *Ocon va aconseguir el seu primer podi, amb *Stroll aguantant a un duro Carlos Sainz per a prendre la seua segona tribuna de l’any, per davant del pilot de McLaren i Daniel *Ricciardo que va quedar en cinquena posició.

Alex *Albon va ser sisé, per davant del *AlphaTauri de *Daniil *Kvyat. La parella de Mercedes, *Bottas i Russell, van acabar en l’octava i novena posició, mentre que el segon McLaren de *Lando *Norris, va ser qui va agafar el punt final del que va ser una nit impressionant en *Sakhir.

Salir de la versión móvil