Icono del sitio Golsmedia

El Valencia CF valora la cessió de Pepín

El Valencia CF ha tancat esta setmana la seua segona arribada de l’estiu amb la cessió del brasiler Samuel Lino, que ha arribat des de l’Atlético de Madrid sense opció de compra i sent els valencianistes els que assumeixen la nòmina íntegra del jugador. L’operació de Lino va ser ràpida per poder-li donar més eines a l’italià Gattuso i el club estudia seriosament tancar una altra operació d’este estil.

Segons ha informat el portal italià ‘Tuttomercatoweb’ l’operació per la cessió del guineà del Monza, José Machín, està tancada i els clubs volen oficialitzar-la esta setmana. No obstant això, fonts del club valencià asseguren que es tracta d’una operació que estan valorant i que no està tancada, però des de l’entorn del jugador afirmen que les negociacions han avançat positivament en les últimes hores i confien en que es tanque en els pròxims dies.

El guineà és una alternativa que està sobre la taula i que arribaria de manera ràpida en forma de cessió. No està tancada com es diu a Itàlia, hi ha contactes

Pepin, com és conegut el futbolista, ha estat un futbolista de complement en el recent ascendit a la Serie A i reforçaria un centre del camp en què Gattuso pensa que té greus deficiències. De fet, esta setmana l’italià li ha comunicat al club que haurien de buscar-li una eixida a Racic i Koba perquè no acaben de convéncer-li per a un club com el Valencia CF.

El migcampista seria una aposta arriscada perquè es tracta d’un jugador amb mínima experiència en primera divisió i la seua arribada en cap cas cobriria la posició que vol reforçar Gattuso amb l’uruguaià Torreira. Encara així, el club encara no dóna per tancada la seua arribada i valora moltes ofertes que arriben diàriament a les oficines. Això sí, l’opció Machín està molt forta sobre la taula.

Salir de la versión móvil