Icono del sitio Golsmedia

La renovació de Gayà està a prop

El Valencia CF i José Luis Gayà s’han citat per a la segona setmana de març com a data en què encarar la fase definitiva de la negociació que mantenen oberta per a la renovació del contracte del valencià per cinc temporades més, fins al 2027. El club de Mestalla té marcada en roig el mes de març perquè sap que se li estan escapant les setmanes i no aconsegueix tancar dues renovacions clau per al futur del club, Soler i Gayà, tot i que les renovacions no signifiquin amb seguretat que els jugadors vagin a continuar a Mestalla tot aquest temps.

La situació de les negociacions és molt diferent perquè mentre Soler té a sobre de la taula una proposta que no li agrada perquè econòmicament no millora gaire el que ja percep, en el cas de Gayà l’augment salarial del jugador sí és molt important i col·locaria al capità com el millor pagat de la propera plantilla, tenint en compte que la idea és donar sortida a Guedes i Cillessen.

Fa setmanes Gayà ja va fer un pas endavant quan li va donar ordres als seus representants, els germans Toldrà, perquè donaren prioritat total a la negociació amb el Valencia CF i no li traslladaren ofertes que té d’altres clubs, principalment del Barça de Mateu Alemany que el vol com a primera opció per substituir a Jordi Alba. No obstant això, el fet de donar prioritat al Valencia CF no significa que ja s’haja tancat la negociació.

Gayà prioritza renovar a Mestalla i seguir acumulant partits per a ser llegenda. Vol que siga el club qui decidisca el seu futur perquè ell vol continuar

És cert que Gayà prioritza continuar a Mestalla i que una de les seues il·lusions és la de seguir sumant partits amb la samarreta del club valencià i acumulant capitanies per a convertir-se en un dels futbolistes amb més partits en la història. El club li ha ofert un contracte important i que el situa amb bonus per damunt dels tres milions nets, però falta rematar una negociació que va pel bon camí i que ha de tancar-se al passar la semifinal de la Copa del Rei.

Gayà ha tingut clar que ha de renovar el seu contracte i que després el destí dirà si el futur passa per jugar tota la seua carrera a Mestalla o si la situació econòmica del club l’obliga a eixir de l’envidat, perquè el club entenga que una possible oferta és necessària per a alleugerir la gravíssima crisi econòmica que travessa l’entitat. Encara amb això, tot fa indicar que Gayà renovarà el seu contracte i si el club necessita vendre’l, serà el club qui li demane al jugador que estudie ofertes i no al revés.

Salir de la versión móvil