Motor
»
»
»
»
»
MOTOR | Gran festa de la Nascar al Circuit Ricardo Tormo

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

MOTOR | Gran festa de la Nascar al Circuit Ricardo Tormo

El cap de semana en que el Circuit Ricardo Tormo va semblar l’oval de la fórmula Nàscar, més de 16.000 espectadors gaudiren al llarg del cap de semana d’activitats per a tota la familia. Han pogut vore un tipic dragster americà, una exhibició d’acceleració i el show de les acrobàcies d’Emilio Zamora al comandament de les seues motocicletes.

Pel que fà al plànol competitiu, Borja Garcia i el seu Ford Mustang han aconseguit la victòria a la segora carrera d’estes Whelen NASCAR Euroseries. És el cap de setmana perfecte: pole position i dos victòries amb les que es col.loca líder de la classificació general.

DSC3187_opt-1 2 ok ok

La eixida de la carrera ha deixat bocabadat el public del Ricardo Tormo. Borja Garcia ha avançat dos posicions per col.ocar-se a la segona plaça per darrere del francés Frederic Grabillon.

Un accident del Chevrolet de Stienes Longing, en eixir-se a la cinquena corba ha obligat a eixir el safety car. En normalitzar-se la carrera, Garcia ha pres la davantera, possició que ja no ha abandonat fins la conclussió de la carrera.

Grabillon ha sigut segon, aconseguint la volta més ràpida en carrera amb un temps de 1:40:378. Alon Day ha pujat al tercer esglaó del podi a només 3 décimes del francés mentre que quart ha estat Kumpen i cinqué Bonchut.

En la competició d’élit 2, el francés Ulysee Delsaux, amb Ford Mustang, ha abastat el triomf, amb un podi completat pel també francés Thomas Ferrando i el polonés Maciej Dreszer. La valenciana Carmen Boix, pilot de l’escola del circuit Ricardo Tormo, ha destacat tot i el “trompo” que ha patit i que l’ha col.locat a la dissetena possició final.