L’escenari triat per a la cinquena carrera del Campionat de Minivelocitat de la CV i MotoDes ha sigut el Karting de La Vila, el diumenge 22.
La Vila acollirà les categories Minimotos 4,2, MiniGP Open10, Pit Bike Open i Pit Bike 160 Sèries. Els pilots d’aquestes classes hauran d’estar al cent per cent per a pujar posicions en la general.
Campionat MotoDes Minivelocitat serà essencial per a garantir l’èxit als líders de les seues categories
En Open10 Kerman David Martínez és primer amb 99 punts seguit de César Graella que té 98. En Minimotos Oliver Canto encapçala la taula però solament per un punt sobre Alex Llinares que ocupa el segon lloc.
Mentre que en Pit Bike 160 Richard Lozoya i Jorge Moreno estan sent els encarregats de lluitar pel títol a dia d’avui. I finalment, en Pit Bike Open Javier Martínez encapçala la taula al que li segueix Hissen Cúria amb 10 punts.
Foto: Federació de Motociclisme CV.
Nacional















