El de Benlloch va guanyar ahir a Jaume Munar, en el seu debut en el torneig de Gstaad (Suïssa). Bautista es converteix així, en el segon cap de sèrie i pasa a quarts de final, després d’un mes parat per una lesió.
Roberto Bautista mai s’havia enfrontat al barceloní Muntanar, i ho va fer el dimarts a Suïssa en un partit que no va ser res fàcil de guanyar. La trobada va durar una hora i 42 minuts, va començar Muntanar dominant el primer set, però les següents mànigues van ser per al castellonenc. El resultat del partit va ser 2-6, 6-3 i 6-2.
Fabio Fognini, va caure en quarts de final i deixa a Bautista com a gran favorit

El pròxim partit on Bautista cerca la passada a semifinals serà contra el japonès Taro Daniel. El japonès, qui ocupa el número 88 del rànquing de l’ATP, va derrotar a l’espanyol Roberto Carballés en un partit que va durar tres sets.
Bautista si aconsegueix vèncer a Daniel i opta així a semifinals, s’enfrontaria a dos tennistes completament desconeguts pel públic. Es tracta de Viktor Galovic i Laslo Djere. En definitiva, el de Benlloch té l’oportunitat de portar-se un títol a casa.
Nacional















