Atletismo
»
»
»
»
»
ATLETISME | Julia Takacs, a un pas de la plata europea després del positiu de Alina Tsivili

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Celebración de un gol del CD Castellón Juvenil.

ATLETISME | Julia Takacs, a un pas de la plata europea després del positiu de Alina Tsivili

L’atleta del Playas de Castellón Julia Takacs, medalla de bronze en l’últim Campionat d’Europa celebrat a Berlín, podria escalar posicions i ser plata.

La ucraïnesa Alina Tsviliy, plata en l’Europeu en els 50 quilòmetres marxa, ha donat positiu per trimetazidina. Fet pel qual la Unitat d’Integritat d’Atletisme l’ha suspès provisionalment al mateix temps que ha obert el procés per presentar les al·legacions corresponents.

Encara que encara falta que es dicte una sanció de manera definitiva, el positiu de Tsviliy suposaria que Tacaks passara a ser plata.

L’hongaresa de nacionalitat espanyola va collir el primer metall per a la selecció espanyola a Berlín, amb un bronze històric que pot ser-ho encara més en el cas de confirmar-se la suspensió definitiva de Alina Tsviliy i la retirada de la seua plata. Caldrà esperar.

Categorías Atletismo