Alicante
»
»
»
»
»
»
»
»
El millor onze «made in Alacant ciutat» de l’última dècada

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Neftali, Samuel Llorca, Iñaki Peña Raúl González
Neftali, Samuel Llorca, Iñaki Peña, Raúl González, jugadores alicantinos. Foto: At.Club Torrellano, Hércules, FC Barcelona.

El millor onze «made in Alacant ciutat» de l’última dècada

Neftali, Samuel Llorca, Iñaki Peña, Raúl González, jugadores alicantinos. Foto: At.Club Torrellano, Hércules, FC Barcelona.

Aquest diumenge es disputa molts anys després un nou derbi de la ciutat d’Alacant. En la Segona RFEF i en l’Antonio Solana disputaran un partit el CF Intercity i l’Hèrcules CF. Aprofitant aquest partidazo en Golsmedia ens hem posat a recordar jugadors nascuts a la ciutat d’Alacant, i hem configurat un onze que la veritat no té dolenta pinta.

Abans de tot demanar disculpes perquè segur que se’ns ha passat algun jugador, per això agraïm les vostres aportacions i ens podeu deixar comentaris en les xarxes socials amb els noms que ens falten per a actualitzar aquest onze.

LA PARELLA DE CENTRALS CONTUNDENTS NEFTALÍ-SAMUEL LLORCA, UN CENTRE DEL CAMP AMB LA QUALITAT DE MIÑANO I ÁLVARO GARCÍA, I UN ATAC EXPLOSIU AMB CARLITOS LÓPEZ I RAÚL GONZÁLEZ

Aquest diumenge es disputa molts anys després un nou derbi de la ciutat d’Alacant. En la Segona RFEF i en l’Antonio Solana disputaran un partit el CF Intercity i l’Hèrcules CF. Aprofitant aquest *partidazo en *Golsmedia ens hem posat a recordar jugadors nascuts a la ciutat d’Alacant, i hem configurat un onze que la veritat no té dolenta pinta.

Abans de tot demanar disculpes perquè segur que se’ns ha passat algun jugador, per això agraïm les vostres aportacions i ens podeu deixar comentaris en les xarxes socials amb els noms que ens falten per a actualitzar aquest onze.

LA PARELLA DE CENTRALS CONTUNDENTS NEFTALÍ-SAMUEL LLORCA, UN CENTRE DEL CAMP AMB LA QUALITAT DE MIÑANO I ÁLVARO GARCÍA, I UN ATAC EXPLOSIU AMB *CARLITOS LÓPEZ I RAÚL GONZÁLEZ

Entrenador: José Bordalás. El tècnic alacantí ha aconseguit èxits notables en l’elit del futbol amb diversos ascensos i ha aconseguit deixar empremta en el futbol marcant un estil propi. Altres entrenadors alacantins que tenen reptes interessants a les seues mans són JIM, Juan Ignacio Martínez, en el Reial Saragossa CF el curs passat en LaLiga SmartBank, i José Vicente Lledó, al càrrec del nou CFI Alacant en la Regional Preferent.

I aquest és l’onze que hem configurat:

once alicante
Once de jugadores de la ciudad de Alicante.

En porteria hem convocat a un porter veterà amb experiència en l’elit com Toño, ex del Rayo Vallecano, Elx, Granada…i acabat d’incorporar al CFI Alacant per a potenciar l’entrenament dels porteres del club. I una gran aposta de futur: Iñaki Peña, el portera alacantí format en l’FC Barcelona.

La parella de centrals és tremenda: Samuel Llorca (llegenda de l’Hèrcules retirada fa pocs anys) i Neftalí (després de ser el mariscal en la defensa de La Nucia ara jugarà per a l’Athletic Club *Torrellano). I no ens oblidem de Tomás Ruso, Álex Muñoz i Lauren Egea. Dos herculanos per les bandes: Raúl Ruiz i Nani (acabat de desvincular del club). I *Edu Taules (la Vila Joiosa *CF).

En el centre del camp li hem ficat molta imaginació i joc ofensiu: Miñano, Álvaro García, Pedro Chinchilla, Miguel de les Cuevas, David Bauzá (ara ja entrena)… I en la punta d’atac apostem per aquesta dinamita: Carlitos López (l’ex del Novelda, Eldense, Vila-real, ha comés a l’Aràbia Saudita i Grècia els últims anys), Alejandro Tarí (la gran promesa herculana ha signat pel SD *Portmany de la Tercera balear), i Raúl González ha tornat a casa, al Ric Pérez, després del seu pas pel Lleida *Esportiu.

Por Golsmedia