Segunda Federación Grupo Quinto
»
»
»
»
»
»
»
»
Fer Pina dispara encara més al CF La Nucía en la taula davant un seriós CD Eldense

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

La Nucia - CD Eldense
Un instante del partido entre el CF La Nucia y el CD Eldense.

Fer Pina dispara encara més al CF La Nucía en la taula davant un seriós CD Eldense

Un instante del partido entre el CF La Nucia y el CD Eldense.

L’Estadi Olímpic Camilo Cano centrava les mirades aquest diumenge en la Segona RFEF Grup 5. El millor líder de tota la Segona RFEF en plena bona ratxa de resultats rebia el projecte ambiciós del CD Eldense que començava a volar després de sumar la seva primera victòria del curs, 3-1 a El Ejido en la jornada anterior. Ara aquests dos trens en velocitat es trobaven a la Ciutat de l’Esport: La Nucia.

No bé es va arrencar el partit, ja tenia la primera oportunitat l’equip de César Ferrando, amb Javi Cabezas de protagonista que es ficava en un forat de la defensa rival per rematar davant un Guille Valejo que estava atent per evitar el tempraner gol local. L’Eldense també comptava amb algun acostament a l’àrea, sense excessiu perill. Al minut 18 arribava una nova oportunitat per al CF La Nucia quan Dasquet rematava un saquet de cantonada amb perill i evitava el gol el porter visitant.

Als 20 minuts de joc, José Juan Romero es veia obligat a realitzar la seva primera substitució, després de la lesió de Capó. En el seu lloc entrava el dorsal 22 Markel. La primera part transcurria sense que succeïssin jugades destacades a les àrees. Al minut 33 arribava la gran primera oportunitat per l’Eldense després d’una bona combinació que finalitzava Pablo García entrant des de la franja dreta de l’àrea per disparar, i Valens aturava l’esfèric. Salinas poc després provava de sorprendre al porter balear des de lluny amb un bon xut, el xut dirigia la pilota a la quadrícula i obligava a lluir-se a Valens amb una paradeta per fotografiar. Els locals es queixaven que aquesta acció s’havia iniciat amb falta visitant en un robatori de pilota, que no havia considerat així el col·legiat.

L’Eldense s’estava defensant molt bé deixant pocs forats perquè els locals trobessin el camí cap a la seva porteria, i estava aconseguint treure profit dels seus últims robatoris als locals, amb el pas dels minuts s’enfortien més els visitants. La Nucia tenia més la pilota, la movia d’un costat a l’altre, buscava el joc més directe també, però no trobava la fluïdesa en zona ofensiva. I així arribàvem al descans amb el 0-0 inicial en el marcador.

En l’arrencada de la segona part era l’Eldense qui s’acostava al gol, sempre amb un protagonista en la finalització: Pablo. Dos bones accions ofensives les finalitzava l’atacant i es trobava amb un Valens encertat que evitava el primer gol del partit. En la segona oportunitat clara, sobre el minut 58, Moisés treia de cap la pilota un metre per davant de la línia de gol després d’un disparo d’un jugador de l’Eldense, després de l’executat abans per Pablo. L’Eldense mereixia el triomf en un gran inici de la segona part. A César Ferrando no li agradava com transcorreva el partit i realitzava un triple canvi.

Al minut 65 qui tenia una clara oportunitat d’obrir el marcador era Fofo, amb una jugada de Manu Viana que es marxava en velocitat entre la defensa, i cedia al seu company Fofo més a la dreta que disparava massa potent i elevat el baló. I a falta de 20 minuts per al final apareixia Fer Piña que recollia un baló centrat des del costat dret per disparar creuat amb potència i anotar el 1-0 en el marcador. El líder volia ser més líder de la Segona RFEF.

José Juan Romero reaccionava amb un doble canvi: entraven León i Kevin al minut 74. L’Eldense buscava el gol de l’empat penjats balons a l’àrea i un d’ells finalitzava amb un bon remat que obligava a una bona intervenció de Valens. El porter balear de La Nucia tenia sense dubte el seu dia, era impossible fer-li avui un gol. Minut 83 de joc i el 1-0 es mantenia en el videomarcador de l’Estadi Olímpic Camilo Cano. En els últims minuts abans d’arribar al 90, el CF La Nucia reclamava penal per un intent d’internada pel seu costat dret a l’àrea de l’Eldense, on un jugador entenien els locals li havia soltada una patada al seu jugador. Res pitava el col·legiat i el joc seguia, abans Fofo (ja a la banqueta) veia la targeta groga per protestar al línier.

L’àrbitre afegia 5 minuts als 90. L’Eldense va tenir un últim saque de cantonada a favor que li posava emoció al final. En aquesta jugada no va passar res i La Nucia s’ha quedat amb els seus tres punts aconseguint ser encara més líder de la Segona RFEF. L’Eldense no aconsegueix encadenar la seva segona victòria de la temporada, les sensacions això sí són molt millors que en la seva última sortida a la Ciutat Esportiva del Levante, on va empatar. Amb aquesta versió de l’Eldense arribaran millors resultats.

El pròxim partit del CF La Nucia serà al Rico Pérez, visitant al Hércules el diumenge a les 17 hores. El CD Eldense ha d’afrontar un altre partit com a visitant, el pròxim serà a Puertollano, allà jugarà diumenge també a les 17.00 hores.

Resultat: CF La Nucia 1 – 0 CD Eldense.

Gols: 1-0 Fer Piña, (min 68).

Alineació CF LA NUCIA: Jaume Valens, Romera, Dasquet, Moisés, Kevin, Fer Piña (Rubén, 90), Miñano (Barry, min 57), Manu Viana, Javi Cabezas (Álex Alonso, 57), Fofo (Dani Reina, 65) i Marc Más (Mariano Sanz, 57).

Alineació CD ELDENSE: Guille Vallejo, Capó (Markel, min 22), Forte, Pajarero, Ortuño (Kevin, min 74), Salinas, Pablo García, Redru, Moussa, Eliseo, Damià (León, min 74).

Amonestacions: Romero (NUC, min 42), Fer Piña (min 43), Fofo (min 87, ja a la banqueta),

Camp: Estadi Olímpic Camilo Cano (La Nucia)

Àrbitre: Alfredo Ramo Andrés / Assistents: David Martín Martín i Jorge Agustín Moreno.