Notícia sorprenent per la data en què s’oficialitza. Santi Rico no continuarà al davant del FC Jove Español. L’ex del CD Eldense, que va aterrar a Sant Vicent a principis de novembre per substituir en el càrrec a Antonio Moreno, no seguirà al davant de la primera plantilla. El club no ha deixat lloc a dubtes amb el seu comunicat: «Davant la mala ratxa de resultats, el F.C. Jove Español de Sant Vicent i Santi Rico han decidit donar per finalitzada l’etapa de l’entrenador eldense al davant del primer equip del Jove que competeix a Tercera RFEF.»
santi va posar el càrrec a disposició del club després dels mals resultats aconseguits
Els quatre punts aconseguits en els nou partits disputats han estat massa càstig per a un entrenador que mesos enrere havia aconseguit l’ascens a Segona RFEF amb el CD Eldense. La unió entre l’entitat roig i negra i Santi Rico semblava un matrimoni perfecte, però en el futbol no hi ha res escrit. Conèixer la categoria, els rivals, i de primera mà a alguns dels seus jugadors, no ha estat suficient perquè ell i els seus s’enlairin a la classificació.
És més, la llista de lesions patides en els últims mesos ha perjudicat enormement la plantilla. Santi, sense que serveixi d’excusa, no ha pogut treballar amb la totalitat dels jugadors que componen el grup. La seva labor al davant de l’equip ha estat condicionada per les contínues baixes, que s’han multiplicat amb el pas de les setmanes. En un primer moment, la seva idea era donar continuïtat al treball de Moreno i aplicar alguns petits matisos, però no ha estat possible. No només no ha mantingut la dinàmica de l’equip, sinó que aquesta ha empitjorat substancialment.
ha sumat quatre punts de 27 possibles durant la seva estada a sant vicent
La realitat és que, quan va agafar les regnes, el FC Jove Español era setè amb 16 punts. Els mateixos que tenia el CD Roda, equip de playoff, en aquell moment. Nou jornades després, el conjunt alacantí es troba en tretzè lloc i acumula 20 punts, dos més dels que té el Callosa Deportiva CF, qui marca el descens amb 18. El club ha volgut «agrair la feina i la dedicació de Santi Rico durant aquests mesos a més de desitjar-li els majors èxits a nivell personal i professional.»
Segons ha pogut saber Golsmedia Sports, el club està molt a prop de tancar l’arribada d’un tècnic amb àmplia experiència en el futbol professional, Jaime Pérez, natural de Sant Vicent i mà dreta d’Asier Garitano al CD Leganés. Podria ser presentat demà, que és quan l’equip reprendrà els entrenaments. Serà ell qui valori les possibilitats de la plantilla i decideixi juntament amb la directiva si aquesta necessita o no algun retoc important.

Nacional















