Tercera Federación Grupo Quinto
»
»
»
»
»
»
»
Grama i Pobla Mafumet comencen bé l’any

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Los futbolistas de la Grama celebrando el triunfo en el vestuario. / Foto: Fundació Esportiva Grama

Grama i Pobla Mafumet comencen bé l’any

Los futbolistas de la Grama celebrando el triunfo en el vestuario. / Foto: Fundació Esportiva Grama

Estem tan sols a dos de gener i la Tercera RFEF ja ens ha tornat la il·lusió de tornar a viure partits de futbol. En la jornada d’avui s’han disputat tres partits. El que obria l’any era el Grama – Ascó. A més d’aquest encontre també s’han disputat el Pobla Mafumet – Granollers i el CP San Cristóbal – Guineueta.

En l’encontre que obria l’any, la Fundació Esportiva Grama s’ha imposat amb solvència davant l’Ascó. El conjunt de Juanma Pons ha començat perdent però abans del descans ja li havia donat la volta al marcador. En la segona meitat, Oriol, que ja havia marcat el primer, ha sentenciat l’encontre i que serveix per deixar al seu equip a quatre punts del playoff. 3-1 final per apropar-se a eixe cinquè lloc.

pobla mafumet i també obren l’any amb victòria

Roger Peris
Roger Peris, en un partit recent de la FE Grama. Foto: Laura Hernández / FE Grama.

L’altre encontre matinal el disputaven la Pobla Mafumet i el Granollers en un duel de la zona baixa de la taula. I és que ambdós conjunts arrancaven en llocs de descens. La Pobla Mafumet s’ha imposat per 2-0 amb gols d’Óscar Gómez i Guzmán. Una victòria que serveix perquè la Pobla eixeixa del descens.

Aquesta jornada la tancaven el CP San Cristóbal i la Guineueta, dos equips amb objectius molt diferents. El San Cristóbal necessitava una victòria per ficar-se en llocs de playoff i la Guineueta lluita per la permanència. No obstant això, casos de Covid en la plantilla de la Guineueta han obligat a ajornar l’encontre.