Unionistas de Salamanca CF
»
»
»
»
»
»
»
»
Unionistes de Salamanca CF repesca a Mario Gómez

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Foto: Unionistas de Salamanca.

Unionistes de Salamanca CF repesca a Mario Gómez

Foto: Unionistas de Salamanca.

Unionistes de Salamanca CF continua perfilant el seu plantell per a la 22/23. Baix les ordres de Raúl Casany, el conjunt charro tornarà a la càrrega amb una plantilla renovada i amb els problemes institucionals causats pel canvi de gespa ja en el passat. Així, la direcció esportiva salmantina torna a confiar en el defensa sevillà Mario Gómez.

Format en les categories inferiors del RC Recreativo de Huelva, va passar inicialment pel Juvenil A i posteriorment pel segon equip onubense en Tercera Divisió. En la 15/16 va recalcar en el Real Jaén de Segona B per arribar després al Real Valladolid Promeses i a la RB Linense, on va passar dues campanyes. Altres dos cursos en el CD Don Benito van ser el previ a recalcar en Unionistes de Salamanca en la 20/21.

mario gómez torna a unionistes de salamanca

Durant la seva primera campanya com a charro va gaudir de 21 participacions, totes elles com a titular. Va tocar el ple de protagonisme amb 1.867 minuts a les seves espatlles. A l’estiu de 2021 va fitxar pel CD Calahorra, on ha militat en Primera RFEF i ha tornat a ser clau. 19 partits disputats i 19 titularitats en La Planilla. Mérits suficients per tornar a integrar el projecte charro per segona campanya en la seua vida.

https://twitter.com/UnionistasCF/status/1540775683651035136?s=20&t=zOVAAFhPyc5wn7bKdi1YkQ.