Córdoba CF
»
»
»
»
»
»
Així és el Córdoba CF que mete por a els seus rivals de Primera Federació

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Simo
Simo Bouzaidi celebrando su gol ante la UD Almeria. Foto: Córdoba CF.

Així és el Córdoba CF que mete por a els seus rivals de Primera Federació

Simo Bouzaidi celebrando su gol ante la UD Almeria. Foto: Córdoba CF.

Els resultats en pretemporada no són el més important però guanyar a un equip de LaLiga i a un altre de LaLiga SmartBank i dels «peixos grossos» dóna un plus de confiança i il·lusió entre l’afició i els jugadors que pot ser molt rellevant per iniciar bé el campionat. El Córdoba CF de Crespo il·lusiona, després de l’ascens com a Campió destacat en Segona RFEF, ara el seu bon inici de pretemporada fa somiar als seus aficionats amb un gran curs en la nova Primera Federació.

Crespo content amb les «bones sensacions» del seu equip aquesta pretemporada després de guanyar al Granada CF i UD Almería

Yussef Diarra i Simo han estat els autors dels dos gols del Córdoba CF davant la UD Almería en l’últim amic disputat (1-2, i abans havia guanyat al Granada CF 1-0). El entrenador Crespo ha realitzat l’anàlisi següent de l’encontre: «El balanç és molt positiu, malgrat haver rebut un gol aviat l’equip s’ha reformat molt bé, hem de entrar millor als partits però és normal… però a partir del gol l’equip ha dominat i li ha donat criteri a la pilota». Aquí les declaracions de l’entrenador per al seu club:

El club suma 8 fitxatges, l’últim Cedric Teguía prometedor davanter cedit pel Atlético de Madrid

El Córdoba CF ha anunciat els següents fitxatges aquest estiu: Cedric Teguía (davanter esquerre camerunés procedent cedit de l’Atlético), el davanter Sergio Benito (ex Real Valladolid amb el qual va debutar a Primera), Youssof Diarra (centrecampista procedent del Bilbao Athletic), el central Jorge Moreno (ex Cultural i format en el Rayo Vallecano), el mediapunta Kike Márquez (ex Albacete Balompié al qual va arribar des de l’Extremadura), el centrecampista de Burriana Ramón Bueno (arriba després de 15 anys a la cantera del Villarreal CF), Christian Carracedo (extrem de L’Hospitalet de Llobregat ex Linares Deportivo) i el carriler esquerre José Manuel Calderón (ex San Fernando CD).

Onze del Córdoba davant la UD Almería a la qual ha aconseguit vèncer aquesta pretemporada:

once del córoba
Onze del Córdoba CF davant la UD Almería en la pretemporada. Foto: Córdoba CF.

Por Golsmedia

Categorías Córdoba CFVideos