La Ciutat Esportiva Camilo Cano va ser el centre neuràlgic de l’última prova del Campionat de Trial de la Comunitat Valenciana. No hi havia millor escenari que La Nucia, Alacant, per a tancar una magnífica temporada 2022. Un bon nombre de pilots es van donar cita a la província alacantina per a baixar el teló a l’any competitiu d’aquesta disciplina.
Joan López es va fer amb la victòria en TR1, amb un ampli marge de punts, seguit d’Alejandro Climent i d’Andreu Puchades. En TR1-B van pujar al podi Marcos Combarro i Ángel Llopis i en TR2-B Alberto Hidalgo i Miguel Llinares.
Diego Sandoval, amb 6 penalitzacions menys, va guanyar a César Albero en TR3 i Gabriel Dus va fer el propi en TR3+40. Enric I. Picó es va classificar segon i Raúl Monfort tercer. José Berenguer, Abel Fito i Francisco José Sánchez van recollir els trofeus com els millors en TR4 i Marcos Picher, Javier Van Gemert i Alberto Bernacer en TR5.
Miguel Ángel Selma va guanyar en TR4 +40 amb 14 punts enfront dels 18 de Jorge Alberto Selma que va quedar segon. José Manuel Jurado va tancar el top tres. José Ramón Martínez, Vicente José Oliver i Antonio Cobo van ser els millors en TR5 +40.
Luz Antonino va véncer en Juvenil deixant a Joan González en segona posició. En 2023 el Campionat de Trial de la Comunitat Valenciana tornarà amb noves carreres que facen d’aquest certamen un dels millors autonòmics del país.
Nacional















