Motor
»
»
»
»
»
La Nucia posa punt i final al Trial valencià

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Foto: FMCV.

La Nucia posa punt i final al Trial valencià

Foto: FMCV.

La Ciutat Esportiva Camilo Cano va ser el centre neuràlgic de l’última prova del Campionat de Trial de la Comunitat Valenciana. No hi havia millor escenari que La Nucia, Alacant, per a tancar una magnífica temporada 2022. Un bon nombre de pilots es van donar cita a la província alacantina per a baixar el teló a l’any competitiu d’aquesta disciplina.

Joan López es va fer amb la victòria en TR1, amb un ampli marge de punts, seguit d’Alejandro Climent i d’Andreu Puchades. En TR1-B van pujar al podi Marcos Combarro i Ángel Llopis i en TR2-B Alberto Hidalgo i Miguel Llinares.

Diego Sandoval, amb 6 penalitzacions menys, va guanyar a César Albero en TR3 i Gabriel Dus va fer el propi en TR3+40. Enric I. Picó es va classificar segon i Raúl Monfort tercer. José Berenguer, Abel Fito i Francisco José Sánchez van recollir els trofeus com els millors en TR4 i Marcos Picher, Javier Van Gemert i Alberto Bernacer en TR5.

Miguel Ángel Selma va guanyar en TR4 +40 amb 14 punts enfront dels 18 de Jorge Alberto Selma que va quedar segon. José Manuel Jurado va tancar el top tres. José Ramón Martínez, Vicente José Oliver i Antonio Cobo van ser els millors en TR5 +40.

Luz Antonino va véncer en Juvenil deixant a Joan González en segona posició. En 2023 el Campionat de Trial de la Comunitat Valenciana tornarà amb noves carreres que facen d’aquest certamen un dels millors autonòmics del país.

Por Golsmedia

Categorías Motor