Atlético Sanluqueño CF
»
»
»
»
»
»
»
»
Reforc de luxe per a l’atac del Sanluqueño

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Irizo -derecha- es el quinto fichaje invernal del conjunto sanluqueño. Foto: CD Mostoles.

Reforc de luxe per a l’atac del Sanluqueño

Irizo -derecha- es el quinto fichaje invernal del conjunto sanluqueño. Foto: CD Mostoles.

L’Atlético Sanluqueño no descansa ni els diumenges. El conjunt sanluqueño ha fet oficial hui la incorporació del seu cinquè fitxatge de cara a la pròxima campanya. José Manuel Irizo, que aquesta temporada ha militat en el Móstoles, arriba a l’Atlético Sanluqueño per posar-se a les ordres d’Antonio Iriondo.

Criat a la cantera del Real Betis Balompié, Irizo torna a Andalusia un any després de desvincular-se del Linares Deportivo. En el quadre blau, al qual va arribar en el mercat d’hivern, va realitzar un gran tram final de temporada. Amb el conjunt linarense va disputar 9 partits i es va quedar a les portes de l’ascens a Segona Divisió, caient en les semifinals del playoff davant l’Amorebieta.

En la present temporada el futbolista sevillà ha militat en el Móstoles, amb el qual va descendir a Tercera RFEF. La seua participació, això sí, ha estat prou àmplia. Amb el conjunt madrileny ha disputat 26 partits en els quals ha anotat un tant -en el 2-0 davant el Salamanca, corresponent a la 18a jornada lliga-.

Amb el seu fitxatge per l’Atlético Sanluqueño, José Manuel Irizo es converteix en la cinquena cara nova del conjunt verd-i-blanc. Els sanluqueños, que ja havien fet oficial les arribades de Zeki Díaz, Gonzalo Poley, Guille Campos i Álex Carrascal, continuen preparant-se per a un any en el qual els xics d’Antonio Iriondo buscaran tornar de nou a la Primera RFEF.