El Cádiz CF ha fet oficial en el matí d’avui el canvi de denominació del seu filial. L’equip dirigit per Alberto Cifuentes, que l’any pròxim tornarà a competir en Segona RFEF, deixa enrere el seu nom oficial de Cádiz CF ‘B’ i passarà a denominar-se Cádiz CF Mirandilla. Així ho han anunciat en el matí d’avui Eafael Contreras -vicepresident- juntament amb Alberto Cifuentes -entrenador- i Enrique Ortiz -director esportiu del filial-.
Amb aquest canvi de denominació, el filial groc tornarà a les seues arrels de l’entitat. Cal destacar que el filial recupera, en forma d’homenatge, el nom que va portar entre 1924 i 1936. De la mateixa forma, la samarreta del filial, també anunciada en el matí d’avui, serà diferent a la del primer equip i tindrà franges verticals de color blau i groc. La samarreta serà una rèplica de la utilitzada antigament i l’equip també usarà un escut diferent, concretament el que es va usar en aquella època.
Des del club han aprofitat per recalcar que el canvi es deu a que «cal ser justos amb la història, les tradicions i els seus orígens». Així mateix, Rafael Contreras ha volgut matisar que res té a veure aquest canvi amb el nou nom del temple cadista. Cal recordar que l’any passat l’Ajuntament va decidir canviar el nom de l’estadi, que va passar a dir-se Nou Mirandilla.
Per últim, Alberto Cifuentes i Enrique Ortiz han volgut destacar la importància del filial i el bon fer que els grocs estan portant a terme. El filial groc continua gaudint de les seues merescudes vacances i tornarà a l’acció la segona setmana de juliol, quan comencen a preparar la temporada 22/23.