El Xerez CD ha fet oficial a la tarda d’avui el seu tercer fitxatge estiuenc. Els blauins s’han posat mans a l’obra amb les noves incorporacions mentre que ultimen les renovacions. César Ramón, que l’any passat va defensar la porteria del Xerez Deportivo FC, arriba lliure després de no renovar amb el seu anterior equip.
El conjunt dirigit per Paco Peña ha volgut tancar la setmana amb una nova incorporació, després de les arribades de José Parada i Jesús Maqueda. César Ramón serà l’encarregat de defensar la meta blauina. El meta madrileny compta amb una dilatada experiència en Tercera Divisió, malgrat la seva joventut, en equips com Los Barrios o Rota.
📢 OFICIAL | @Cesar_RG1 se convierte en nuevo jugador del #Xerez
🧤 El guardameta aportará juventud, reflejos y buen juego de pies a la portería xerecista
ℹ️ https://t.co/PqpcLCAxYC#BienvenidoCésar pic.twitter.com/sLYYx60PCp
— Xerez Club Deportivo (@XerezCD_OFICIAL) June 26, 2022
La passada campanya el guardameta madrileny va defensar la porteria del Xerez Deportivo FC en Segunda RFEF. A les ordres de José Pérez Herrera va disputar 10 partits -set d’ells com a titular- i va debutar a la Copa del Rei en l’històric xoc que va mesurar als blauins davant el Leganés. Després de l’arribada de l’altre madrileny Luis de Miguel en el mercat hivernal, César va passar a un segon pla disputant només un partit a la segona volta.
A els seus 23 anys, César Ramón arriba al Xerez CD per posar el seu gra d’arena en el nou projecte liderat per Paco Peña. El meta madrileny destaca per els seus reflexos sota pals així com pel seu joc de peus. Serà presentat dilluns a les 13:00 a la Pizzería Carlos I de Jerez. El nou guardameta blauí canvia d’equip però no de ciutat per a la seva nova etapa en el cinquè escaló del futbol nacional.