Ja està tot preparat perquè doni començament el Campionat d’Europa d’Atletisme Paralímpic, que aquesta edició va a disputar-se a la capital alemanya de Berlín del 20 al 26 d’agost. Ens arriben males notícies.
En el vol a Berlín, han extraviat la javelina amb la qual anava a competir el valencià i integrant del Proyecto FER Héctor Cabrera.
La companyia en qüestió és Lufthansa, la que ha comunicat al d’Oliva que les últimes notícies que tenen sobre el parador de la javelina és que estava a Munic. La incògnita de si podran o no recuperar-la a temps posa en perill la seua participació a Berlín.
A pesar que Cabrera podrà llançar una altra javelina, ha assegurat que “no és el mateix” i que podria fins i tot plantejar-se abandonar.
I és que estem parlant de la javelina amb la qual va ser bronze en el Mundial de Londres l’any passat. Amb aquesta mateixa javelina és amb la qual el valencià vol repetir el rècord mundial que va collir en la categoria F12 el passat mes de maig però que lamentablement no li va ser homologat.
L’objectiu amb el qual va partir cap a Berlín no és un altre que alçar-se Campió d’Europa. Esperem que recuperen la seua javelina a temps per veure-li tocar de nou l’Olimp.