Atletismo
»
»
»
»
»
ATLETISME | ‘Nosaltres Esportistes’ inicia un grup d’entrenament femení per a la Mitja Marató de València

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense

ATLETISME | ‘Nosaltres Esportistes’ inicia un grup d’entrenament femení per a la Mitja Marató de València

Ha començat el compte enrere per a la propera edició de la Mitja Marató de València, una de les proves per excel·lència de la capital del Turia que aquest any se celebrarà el 28 d’octubre i per la qual els participants estan ultimant la seva preparació.

Nosaltres Esportistes ha organitzat un grup d’entrenaments femení per arribar en òptimes condicions a la carrera. Les inscrites es donaran cita tots els dissabtes a les 08:00 hores del matí.

El primer entrenament es durà a terme aquest dissabte 1 de setembre i s’estendrà fins avui de la Mitja Marató de València 2018. Uns entrenaments que comptaran amb la col·laboració de l’atleta de Cárnicas Serrano Merche Ábalos.

Cada sessió constarà de tres parts: escalfament, part principal (tècnica de carrera, entrenaments de sèries i canvis de ritmes) i una part final amb abdominals i estiraments.

Maravillas Aparicio, directora de Nosaltres Esportistes, assegura que “el clima que es crea en entrenar en grup és molt especial”. “Les companyes ajuden a treure el millor de cadascuna. Es creen vincles molt positius i enriquidors”, agrega.

Existeixen dues modalitats d’inscripció. La primera, limitada a només els entrenaments. La segona, es tracta d’un pack en el qual a més dels entrenaments s’inclou el dorsal per a la Mitja Marató de València.

Categorías Atletismo