La LEB Plata ha comunicat el seu quintet ideal, on torna a aparèixer el pivot alacantí Sergio Mendiola. El jugador del Real Murcia Bàsquet, natural d’Elx, ha obtingut en l’última jornada un 29 de valoració que ho han catapultat al quintet ideal de la categoria de plata del bàsquet espanyol.
Mendiola va protagonitzar en l’últim partit de lliga 18 punts, 4 rebots, 1 recuperació. Continua fent-se fort en el cèrcol i per això els seus rivals intenten frenar les seves envestides cometent-li mancada. En l’últim xoc va rebre fins a un total de 8 faltes personals.
La resta d’integrants del quintet inicial de l’última jornada de la LEB Plata han estat: El base Berni García, de l’Àvila Autèntica Carrefour El Bulevard; l’escorta del Hestia Menorca Richaud Pack; l’aler del Villarrobledo Halin Nesbitt; i finalment Eduardo Hernández-Sonseca, ala-pivot del Basket Navarra.