Bàsquet
»
»
»
»
»
València Basket es presenta davant la seua afició mesurant-se al Monbús Obradoiro

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Duelo entre un jugador del Valencia Basket y otro de Baskonia. Foto: ACB

València Basket es presenta davant la seua afició mesurant-se al Monbús Obradoiro

Duelo entre un jugador del Valencia Basket y otro de Baskonia. Foto: ACB

El primer equip masculí de Valencia Basket tanca la seua pretemporada amb la disputa de la 28a edició del Trofeu Ciutat de València en la seua vessant masculina que l’enfrontarà al Monbus Obradoiro (divendres 23, 20:30 hores, Fonteta, Levante TV/ Streaming À Punt). Este encontre serà el colofó d’una vesprada de retrobament amb l’afició en la qual prèviament seran presentats els 550 jugadors i jugadores dels equips de L’Alqueria del Basket i de manera individualitzada les dues plantilles professionals, en una temporada en la qual per primera vegada els dos equips disputaran la màxima competició continental.

Tota la plantilla a València a una setmana de l’inici

Després de la incorporació als entrenaments dels dos medallistes d’or en l’Eurobasket, Jaime Pradilla i Xabi López-Arostegui, l’entrenador Álex Mumbrú ja té a tots els jugadors a València. El partit davant els gallecs pot suposar l’estrena en la pretemporada dels dos internacionals espanyols i també de Klemen Prepelic, que no es va vestir de curt en l’encontre de Llíria davant el FC Bayern de Munic. Causarà baixa per a este encontre l’aler Millán Jiménez, que es perdrà els pròxims partits de l’equip taronja per unes molèsties en el turmell esquerre. Tampoc podrà saltar a la pista el lesionat de llarga durada Martin Hermannsson.

Cronologia dels actes previs

Les portes de la Fonteta s’obriran a les 18:00 hores per a començar a acollir als nostres aficionats en este retrobament amb els seus equips. A partir de les 18:30h eixiran a la pista central de la Fonteta els 45 equips d’escola i cantera de l’entitat taronja com a prèvia de la presentació un per un dels jugadors i jugadores de les dues plantilles professionals. Després de la gran foto de família, el primer equip masculí es prepararà per a disputar el seu partit davant el Monbus Obradoiro

18:00h Obertura de portes

18:30h Presentació dels equips de L’Alqueria del Basket

19:00h Presentació plantilles professionals

19:35h Interpretació dels himnes

19:40h Foto de grup

20:30h XXVIII Trofeu Ciutat de València masculí davant Monbus Obradoiro

El nostre Trofeu compleix 28 edicions

El trofeu Ciutat de València arriba este divendres a les 28 edicions en categoria masculina, des que comenzara com un triangular en 1994. Des de llavors ha marcat el tret d’eixida de la temporada competitiva del Valencia Basket amb l’estrena davant la seua afició. De les 27 ocasions anteriors en les quals s’ha disputat este torneig, Valencia Basket s’ha imposat en 19 d’elles. La passada temporada va trencar una mala ratxa que l’havia portat a encadenar tres derrotes consecutives en este torneig al imposar-se al Gran Canaria per 79-72.

Por Golsmedia

Categorías Bàsquet