Lucentum Alacant i ASPANION van dedicar el partit del diumenge a la visibilització del càncer infantil, que es commemora el pròxim dia 15. ASPANION va organitzar la visita del col·lectiu d’afectats pel càncer infantil al partit del diumenge. Unes 200 persones, entre menors afectats, voluntariat, personal de la UPH i familiars directes, van assistir a la trobada entre l’HLA Alacant i el Càceres Patrimoni de la Humanitat. El servei d’honor va ser a càrrec d’un dels adolescents en tractament. Aqueix emotiu moment serà difícil d’oblidar per a tots els espectadors.
Les xiquetes i xiquets, a més de viure amb emoció l’evolució del partit, van poder baixar a la pista, oblidar la malaltia, i gaudir amb els jugadors i l’ambient de l’estadi. Aquest tipus d’accions ajuden els xicotets afectats a oblidar per un temps la realitat de l’hospital, els tractament i les dificultats del dia a dia.
Els menors assistents van poder també posar-se en la pell dels propis jugadors. Les xiquetes i xiquets, durant el descans, van jugar un partit molt especial. Els xicotets van lluir samarretes identificatives de l’equip i van aprendre algunes tècniques i passes especials. Finalment, van conéixer als jugadors i fins i tot es van poder fer fotos amb ells per a immortalitzar la jornada.
Aquesta jornada per a les famílies d’ASPANION ha sigut un símbol d’unió entre esport i solidaritat. Les nostres xiquetes i xiquets han viscut amb emoció aquest dia en què també elles i ells han sigut protagonistes.