La malaguenya Asunción Batista, vigent Campiona d’Espanya d’handbol platja i Campiona del Món en 2017, s’uneix a les Guerreres de la Plana.
Un fitxatge d’alta volada que de segur ajudarà al club castellonenc a complir d’un en un tots els objectius fixats. La “Emperadriu de l’Arena”, com es coneix a Asunción Batista, ha apostat pel projecte en part per la presència de Montse Puche en la banqueta verdinegro.
El palmarès que ostenta Batista és envejable. L’any passat es va proclamar Campiona del Món amb la selecció espanyola, però també es va fer amb el títol de la Champions Cup de Clubs. Una competició en la qual va ser la màxima anotadora.
La Campiona d’Espanya, nomenada millor pivot del torneig, ha jugat en un dels millors clubs d’handbol pista d’Europa: el IBV islandès.
Així mateix, la talentosa jugadora ha militat també en el Mavi Nuevas Tecnologías de Gijón, esquadra que pertany a la Divisió d’Honor. L’afició està il·lusionada amb un fitxatge que podrà veure en acció el proper 8 de setembre, en l’inici de Lliga davant l’Elx Mustang.