Aquest matí es posava en lliça el CD Agustinos, únic representant valencià que li faltava disputar la jornada 4 de Divisió d’Honor Plata masculí. Els alacantins van collir la segona derrota consecutiva en caure per 21:29 enfront del Vestas Handbol Alarcos Ciudad Real, equip que marxa tercer i que suposava tot un repte per a l’equip tricolor. Foto: CD Agustinos.
El CD Agustinos cercava deixar arrere la derrota de la passada jornada enfront del BM Torrelavega (27:23), però no va poder superar a l’equip de Castella-la Manxa. Els visitants van prendre la davantera en l’electrònic i comandaven el marcador salvaguardant una renda de dos punts, fet que va ocasionar el temps mort dels alacantins.
El partit es va desnivellar en la primera part
Encara així, l’equip tricolor va eixir pitjor aturat de l’aturada i es va veure amb un 7:13 que obligava de nou al Agustinos a parar el partit en el minut 23. Es va arribar al descans amb un 10:16 que posava les coses difícils al conjunt alacantí de cara als segons trenta minuts de partit.
En la segona part semblava que l’equip tricolor havia començat amb millor peu, però no era capaç de retallar les distàncies amb l’Handbol Ciudad Real, que anotava gol cada vegada que encaixava un. La distància continuava sent d’al voltant de set punts, alguna cosa insalvable segons anava avançant el cronòmetre. Finalment, el partit va finalitzar amb el 21:29 en el marcador que va reflectir la superioritat visitant, tant en joc com en la taula classificatòria.
El CD Agustinos marxa ara en tretzena posició
A l’equip alacantí no li queda una altra que remar tots junts per a portar-se la segona victòria de la temporada. Serà de nou a casa, aquesta vegada enfront del Club Cisne Colegio Los Sauces, equip que marxa en quinzena posició després d’aconseguir el seu segon punt aquesta mateixa jornada enfront del BM Torrelavega per 24:24. El duel entre tots dos equips es disputarà diumenge que ve 21 d’octubre a les 12:00.