Albacete Balompié
»
»
»
»
»
»
Ningú guanya al Carlos Belmonte i l’Albacete de Jordi Sánchez arriba líder a Nadal

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Raúl Tanque en su nuevo equipo: UM Selfoss. Foto: club.
carlos belmonte
Estadio Carlos Belmonte del Albacete Balompié. Foto: Albacete Balompié.

Ningú guanya al Carlos Belmonte i l’Albacete de Jordi Sánchez arriba líder a Nadal

Estadio Carlos Belmonte del Albacete Balompié. Foto: Albacete Balompié.

Un de les grans favorits per a l’ascens a la Primera RFEF cap a LaLiga SmartBank arriba a Nadal complint les expectatives: l’Albacete Balompié. L’equip de Rubén de la Barrera ha guanyat 3-1 al Algeciras en la darrera jornada d’aquest 2021 i passarà aquestes dates festives al capdamunt de la recén creada lliga.

Amb els tres punts sumats aquest diumenge, l’Albacete Balompié avança a un Villarreal CF B que semblava inabastable a l’inici del curs, però que després de diversos ensopegades ha obert la primera plaça que atorga l’ascens directe en la nova lliga. Cal matisar que al filial «groguet» li falta per disputar un partit ajornat per Covid-19 davant el CD Castellón, però el derbi es disputarà a mitjans de gener. I per tant, aquest Nadal l’Albacete Balompié s’ha assegurat passar-ho a dalt de la taula.

Resum de la seva victòria 3-1 al Algeciras:

L’Albacete és el tercer equip més golejador, amb 26 gols darrere del filial del Villarreal amb 30 i el FC Andorra amb 29 gols. I pel que fa a la seva solidesa sorprén que el conjunt manxec és el novè millor amb 18 gols encaixats després de 17 partits. Per arribar a l’equador de la lliga falten dos partits, dues jornades que s’assoliran al gener.

Els jugadors més protagonistes en minuts (a més del porter titular Rosiç) són: Djetei, Gálvez, Julio Alonso, Johanneson, Sergi Maestre, Fran Álvarez, Del Pozo, Rubén Martínez, i Jordi Sánchez. El davanter català amb els seus dos darrers gols aconsegueix els 6 tants a la lliga, sent així el «pichichi» del seu equip. L’ex del UCAM Murcia i Castellón va camí d’assolir el seu millor registre en els darrers anys; al Valencia Mestalla a Segona B la temporada 2017/18 va sumar 10 gols, 14 tants amb el Prat a la lliga 2015/16.

Jordi Sánchez: «m’he tret un pes de damunt marcant aquests gols»

Jordi Sánchez es marxa al paró en bona ratxa golejadora, amb 4 gols l’últim mes a la lliga, algo que el jugador ha valorat dient que aquests gols «m’han tret un pes de damunt i espere marcar molts més». «He donat la volta a la situació i espere seguir així» ha comentat el golejador que ha de ser protagonista en la segona part de la temporada perquè l'»Alba» estiga a prop de l’objectiu: l’ascens.

Rubén Martínez que li segueix de prop amb 5 gols al «pichichi» Jordi Sánchez ha destacat que és «una alegria immensa acabar així l’any amb el mal que va començar«.

Rubén Martínez: «Hi ha un pique esportiu per a assolir el pichichi amb Jordi Sánchez»

Sobre aquest duel per ser el màxim golejador de l’equip, Rubén ha confessat que existeix aquest «pique» positiu per a ser el «pichichi» de l’Albacete.

https://twitter.com/AlbaceteBPSAD/status/1472631888154083335.

Por Golsmedia