Comença a haver moviment a La Albuera. La Gimnàstica Segoviana ha anunciat recentment la no continuïtat de dos dels futbolistes de la seva primera plantilla. Després de conseguir la permanència al ‘playout’ davant el Cerdanyola FC per 1-3, l’equip castellano-leonès ja treballa en el seu nou projecte, novament, a Segona Divisió RFEF.
Un dels que no continua és l’ecuatorià Rui da Gracia (Bembibre, Lleó). El defensor de 37 anys posa fi a la seva etapa de tres anys a la Segoviana, a la qual va arribar procedent del Villarrubia CF el 2019. Aquesta temporada ha jugat 20 partits, acumulant més de 1.200 minuts. En els seus tres anys al club castellano-leonès, Rui da Gracia ha jugat 69 partits.
Rui da Gracia i Mansour, baixes en la defensa de la Gimnàstica Segoviana
La segona baixa també és en defensa. Es tracta de Mansour Seck (Dakar, Senegal), que posa fi a un breu pas pel equip segovian. En la seva primera i única temporada a la Gimnàstica Segoviana, el defensa senegalès de 31 anys ha disputat 31 partits, acumulant més de 2.600 minuts i, fins i tot, marcant tres gols. Mansour va arribar a La Albuera a l’estiu de 2021, procedent del CD Toledo.
📌 Bajas
✍️ Ay @Ruibinho , desde el primer momento fuiste uno más de la familia. Te mereces la mejor de las suertes en lo deportivo y en lo personal. Eres parte de la historia de este club. Gracias por todo #GrandeRui #AúpaSego pic.twitter.com/Ji2Dzk3IZT— Gimnástica Segoviana CF (@lagimnastica) June 14, 2022
https://twitter.com/lagimnastica/status/1537746527967490050?s=20&t=3c–fqx8To54x5_7WEvN0g.