Gimnástica Segoviana CF
»
»
»
»
»
»
»
»
La Gimnàstica Segoviana oficialitza dos eixides

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Rui da Gracia Segoviana
Rui da Gracia, baja en la Gimnástica Segoviana. Foto: Gimnástica Segoviana.

La Gimnàstica Segoviana oficialitza dos eixides

Rui da Gracia, baja en la Gimnástica Segoviana. Foto: Gimnástica Segoviana.

Comença a haver moviment a La Albuera. La Gimnàstica Segoviana ha anunciat recentment la no continuïtat de dos dels futbolistes de la seva primera plantilla. Després de conseguir la permanència al ‘playout’ davant el Cerdanyola FC per 1-3, l’equip castellano-leonès ja treballa en el seu nou projecte, novament, a Segona Divisió RFEF.

Un dels que no continua és l’ecuatorià Rui da Gracia (Bembibre, Lleó). El defensor de 37 anys posa fi a la seva etapa de tres anys a la Segoviana, a la qual va arribar procedent del Villarrubia CF el 2019. Aquesta temporada ha jugat 20 partits, acumulant més de 1.200 minuts. En els seus tres anys al club castellano-leonès, Rui da Gracia ha jugat 69 partits.

Rui da Gracia i Mansour, baixes en la defensa de la Gimnàstica Segoviana

La segona baixa també és en defensa. Es tracta de Mansour Seck (Dakar, Senegal), que posa fi a un breu pas pel equip segovian. En la seva primera i única temporada a la Gimnàstica Segoviana, el defensa senegalès de 31 anys ha disputat 31 partits, acumulant més de 2.600 minuts i, fins i tot, marcant tres gols. Mansour va arribar a La Albuera a l’estiu de 2021, procedent del CD Toledo.

https://twitter.com/lagimnastica/status/1537746527967490050?s=20&t=3c–fqx8To54x5_7WEvN0g.