Gran notícia per als aficionats de Unionistes de Salamanca abans d’afrontar el seu partit del cap de setmana (el diumenge a les 12.00 hores al Reina Sofía rep la visita del Real Unión).
Unionistes renova el seu Director Esportiu Toni García i el seu golejador Jesús de Miguel
El club ha anunciat primer la renovació del seu Director Esportiu, Toni García. El madrileny continuarà a l’entitat després d’arribar la passada temporada i construir una plantilla amb l’objectiu de consolidar-se a la nova Primera RFEF i ha aconseguit la permanència amb solvència, fins i tot ha arribat a mirar cap a la zona de Promoció (està a 6 punts d’ella després de la jornada 32).
D’altra banda, el conjunt charro ha marcat un «golàs» als despatxos abans de disputar el seu partit el cap de setmana. Jesús de Miguel i el club han signat la seva ampliació de contracte ¡el pichichi es queda!

El davanter va arribar la passada temporada del CDA Navalcarnero madrileny i el seu rendiment a Salamanca ha estat sensacional, sent un dels futbolistes més impactants de Unionistes aquest curs. Les seves dades així ho reflecteixen: 7 gols i 3 assistències. Bona operació del club que han agraït els seus aficionats a les xarxes socials.