La Tercera RFEF és una categoria molt disputada i on guanyar cada partit costa un munt. I sinó que se li diguen als dos únics equips de la categoria que encara no han aconseguit sumar el primer triomf de la temporada, el CE L’Hospitalet i la UE Vilassar de Mar.
Els primers, el CE L’Hospitalet, suma dos empats i una derrota en aquests tres primers enfrontaments de la temporada. Un dels equips que partia com a candidat a lluitar per l’ascens ha competiti tots els encontres però encara no ha guanyat. Dos empats davant Tona i Grama i una derrota davant la Pobla Mafumet és el seu balanç.
Castelldefels i Badalona sumen el seu primer triomf del curs
Per la seva banda, la UE Vilassar de Mar ha aconseguit un empat en esta jornada davant el Tona, un dels recentment ascendits de la categoria i que encara no han perdut cap duel. Aquest empat és el primer punt dels homes de Peque que fins al moment havien caigut davant Grama i Vilafranca.
Y golllll de Eslavaaa pic.twitter.com/MukEoKWg8g
— UE Castelldefels (@uecastelldefels) September 25, 2022
Fins a esta jornada hi havia altres dos equips més que encara no havien aconseguit guanyar i que ho han fet en este tercer encontre. El Castelldefels ha guanyat al Girona FC B per la mínima, un gol a zero. El Badalona és l’altre equip que ha sumat el seu primer triomf en el dia d’avui, guanyant 1-3 a un altre ascendit, la Rapitenca.