La UE Castelldefels continua reforçant la seua plantilla de cara a l’inici de la lliga que tindrà lloc este pròxim cap de setmana a Tercera RFEF. En esta ocasió, el conjunt groc suma pólvora a la seua atac i és que s’ha fet amb un futbolista jove que juga com a extrem.
Es tracta d’Alberto Salamanca, jugador de 20 anys que arriba al Castelldefels cedit pel Centre d’Esports Sabadell. El jove atacant ja coneix el que és jugar a Tercera RFEF, ja que el curs passat militó en les files de la UE Sants i va ser una peça indiscutible en el sistema de Tito Lossio.
Salamanca ja ha parlat com a futbolista de la UE Castelldefels
🎙 Declaracions post fitxatge @AlbertoSalamnca pic.twitter.com/wT7ShtgmzT
— UE Castelldefels (@uecastelldefels) September 4, 2022
El nou fitxatge ha tingut les seues primeres paraules com a futbolista del Castelldefels. Salamanca assegura que «m’agrada jugar a prop de l’àrea rival i generar ocasions de cara a les porteríes rivals, siga d’extrem o de mitjapunta, el que necessite l’equip en cada moment, ja que em considere un jugador treballador i que sempre es posa al servei del grup, que és el més important».
Quant a com veu la plantilla, entén que «tenim una molt bona plantilla i estic convençut que si tenim el punt de fortuna i encert que sempre fa falta podem donar molt a parlar, ja que defensivament som un bloque sòlid i el grup, a més, està molt unit, i esto és bàsic en una temporada dura com la que s’espera«.