La UE Sant Andreu es quedà la passada temporada a les portes de lograr un ascens a Segona RFEF que hauria suposat un canvi important per al club. No obstant això, l’Olot, equip que acabaria pujant, els deixà fora de qualsevol opció en el primer partit del playoff d’ascens.
Per intentar lograr l’ascens la pròxima campanya, el club ja treballa en la planificació del pròxim curs i és un dels clubs que més s’ha avançat en tancar renovacions, donant baixes i anunciant fitxatges. D’això últim, hi ha hagut un nou avui.
Malgrat la seua joventut, Genís Cargol ha jugat 46 partits a Tercera RFEF
FITXATGE ✅ | Genís Cargol reforça el mig del camp del Sant Andreu. El jugador, que pot jugar tant d’interior com a la mitja punta de l’atac, prové del Castelldefels i signa contracte per una temporada.
Benvingut, @geniscargol!
▶️ https://t.co/9jB1gbF4gI pic.twitter.com/7bAiUrxjf9
— UE Sant Andreu (@uesantandreu) 17 de juny de 2022
Genís Cargol s’ha convertit en el desè fitxatge de la UE Sant Andreu. El migcampista, procedent de la UE Castelldefels, ha firmat contracte per una temporada. Amb aquest fitxatge, el Sant Andreu s’emporta un jugador polivalent que pot jugar tant d’interior com en la mitja punta de l’atac.
Les dues últimes temporades, Cargol ha jugat a Tercera RFEF amb la UE Castelldefels i l’Igualada CF, amb 46 partits d’experiència en la categoria. Abans, havia jugat en la Divisió d’Honor juvenil en la disciplina del CF Damm, després de formar-se en el futbol base del Girona FC, el CEF Gironès-Sabat i la UE Olot.