Canals
»
»
»
»
»
Canals va viure un 50 aniversari històric de les seues 24 Hores de Futbol

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

GOATS FC

Canals va viure un 50 aniversari històric de les seues 24 Hores de Futbol

El 50 aniversari de les 24 Hores de Futbol de Canals ha sigut tot un èxit, confirmant la vigència i la força d’un torneig que forma part de la història esportiva i social del municipi des de 1976. Durant tot el cap de setmana, el futbol, el bon ambient i la participació massiva d’aficionats van convertir esta edició en una de les més especials i recordades.

Les graderies es van omplir especialment en les fases decisives, amb una gran afluència de públic que va donar suport als equips i va contribuir a crear una atmosfera festiva i familiar. La notable presència de jugadors joves en molts dels equips participants també va ser un dels aspectes més destacats, assegurant el relleu generacional i el futur del torneig.

Goats FC es va alçar amb el títol

En l’àmbit esportiu, Goats FC es va proclamar campió després d’imposar-se per 3-0 a Picorro Muy Mucho en la gran final. L’equip va completar un partit molt complet per a alçar el trofeu en una edició tan significativa.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida de GOATS F.C. (@goats_fotoc)

Entre els equips participants també va destacar Lim Go Home, una de les grans sorpreses del torneig, que va aconseguir arribar fins a les semifinals. Les altres places de semifinalistes van ser per a Assessoria Boils i Ballester.

L’alcalde de Canals, Nacho Mira, va entregar la copa de campió a Goats FC, mentre que Edu Badal, regidor d’Esports i primer tinent d’alcalde, va fer entrega del trofeu de subcampió. Les copes de semifinalistes van ser entregades per M. Dolores Sanchis, regidora de Cultura i Benestar Social, i Carmina Cardona, regidora de Turisme i Pedanies.

El trofeu al millor jugador va ser compartit per Diego, de Goats FC, i Ximo Llaudes, de Picorro Muy Mucho.

Homenatge als 27 campions de la història del torneig

Un dels moments més emotius del cap de setmana va ser l’homenatge als 27 equips que han sigut campions al llarg dels 50 anys de vida del campionat. L’acte va permetre retrobar persones vinculades a diferents generacions del torneig i recordar moltes de les històries que han fet créixer les 24 Hores de Futbol de Canals.

L’homenatge va comptar amb la presència del president de la Diputació de València, Vicent Mompó, gran aficionat al futbol i participant en diferents edicions del campionat durant la seua etapa com a jugador. També va assistir José Luis Gijón, president de la Mancomunitat de Municipis de la Costera-Canal i alcalde de Cerdà.

En acabar l’acte, l’organització va repartir entre els aficionats presents en les graderies 200 balons i camisetes commemoratives del 50 aniversari.

Sortejos solidaris i agraïments

Abans de la final, les associacions de lluita contra el càncer i ASCADIS de Canals van realitzar el sorteig de diverses camisetes firmades per jugadors i esportistes com Gayà i Javi Guerra, del Valencia CF; Rubén García, d’Osasuna; Serpeta, d’Unionistas; Natalio, del Real Avilés; i l’àrbitra internacional de la Pobla del Duc, Rita Cabañero. L’organització va agrair la seua col·laboració amb esta iniciativa solidària.

També es va voler reconéixer el suport de la Diputació de València, la Mancomunitat de Municipis de la Costera-Canal, l’Ajuntament de Cerdà, les cases comercials i, especialment, l’Ajuntament de Canals, per fer possible una festa del futbol que uneix el municipi i els pobles de les comarques pròximes des de fa mig segle.

A més, es va fer una menció especial a l’actual comissió encarregada de les 24 Hores de Futbol, que compleix 25 anys al capdavant de l’organització d’este esdeveniment esportiu.

Galería fotogràfica del reconeixement als guanyadors de totes les edicions:

50 ANIVERSARIO 24H FÚTBOL CANALS RECONOCIMIENTO GANADORES DE TODAS LAS EDICIONES

Categorías CanalsEsport Local