El Atlético Benidorm CD va ressorgint en l’última jornada després de vèncer 1-0 al SD Sueca, i sumar 10 punts a la taula que el mantenen en zona de descens però l’acosten als llocs de permanència, i recupera la il·lusió per pujar posicions en la segona volta del campionat.
Ricardo Cavas i Fernando Navas arriben a la Direcció Esportiva de l’Atlético Benidorm CD
Este dijous el club ha anunciat l’arribada a la Direcció Esportiva de dos professionals reconeguts en la seua labor per reajustar les peces de la plantilla que afrontaràn el que queda de lliga (una jornada de la primera volta, i tota la segona) ja en el 2022.
Per una part arriba com a nou Director Esportiu Ricardo Cavas, ex jugador professional de clubs com el Rayo Vallecano, Espanyol, Badajoz, Novelda, Alacant, Oriola... i qui fou Director Esportiu del CFI Alacant aconseguint el seu ascens a Preferent, i després un campionat de lliga.
