Nova incorporació en l’Atlético Benidorm que s’està reforçant aquests dies amb nombrosos jugadors per a donar la volta a la seua situació en la lliga, colista del Grup IV de Regional Preferent.
Balta, jove aposta de l’Atlético Benidorm procedent de l’Aspe UD
El nou fitxatge és «Balta», Baltasar Urban, mediapunta de 20 anys que aquesta temporada ha debutat en Preferent amb l’Aspe Unió Deportiva, del Grup V. Aquest futbolista continuarà el seu creixement a Benidorm després de fer el salt des del futbol Juvenil aquest passat any 2021, abans ha jugat en el Kelme i en l’Intangco.

El Atlético Benidorm tornarà a competir el 13 de febrer, aquest cap de setmana per a la lliga perquè es disputen les eliminatòries de La Nostra Copa. El seu pròxim rival serà el CF Gandia d’Adrián Ferrandis.